24-03-2007
Компанията Google тества новата си система за контекстна реклама. По новите правила рекламодателят ще плаща само ако след кликването бърху неговия линк, потребителят се регистрира за рекламираната услуга, попълни анкета или закупи рекламираната стока, съобщи The New York Times. Досегашната система изискваше заплащане при показване на банера или при кликване върху линка независимо от резултата. Компании, занимаващи се с партньорски програми, като Value Click вече използват такъв тип системи.
Рекламодателите са въодушевени от новата идея на Google. На първо място този начин за определяне на сумата, която трябва да заплащат, ще съкрати разходите им за онлайн реклама. На второ място, новата система ще намали риска за генериране на фалшиви кликове само върху конкретна реклама.
До момента в тестването на системата са взели участие 75 рекламодатели и 75 издатели в Интернет като последната година броя на участващите в тестването са били само 30 рекламодатели и 30 издадтели.
nytimes.com
|